вторник, 17 февраля 2015 г.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
Я хочу навчитися створювати власну сторінку на вікі-сайті.
Я хочу створити власну публікацію про особливості використання методу навчання проектів.
Я хочу навчитися створювати електронну таблицю з даними та відповідними діаграмами про результати опитування.
Я хочу визначити поняття формуючого опитування.
Я хочу навчитися використовувати соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування Основних запитань.
Я хочу створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті.
Я хочу навчитися створювати документи для фасилітації.

Працювати було не важко. Наш тренер Раїса Григорівна все доступно пояснювала. Якщо потрібно, допомагала індивідуально. Закінчую роботу з гарним настроєм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий